INDETERMINADO
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Entrevista sotsdirectora Rosa Giralt

Ir abajo

Entrevista sotsdirectora Rosa Giralt Empty Entrevista sotsdirectora Rosa Giralt

Mensaje por Leiko Dom Jun 25, 2017 1:28 pm

P- Cómic o Manga?
R- *Riure* Pregunta dificil o pregunta que diguessim que vosaltres voleu una resposta i pot ser que en donem un altre? jo de manga no hi entenc gaire i de cómics a vegades en miro. Però això no vol dir que no m’agradi res del que feu. Un dia m’haureu de fer una sessió per posarme al dia.

En aquest punt podeu imaginar als entrevistadors empassant saliva.

P- Deixarás de donar classe el dia de Sta. Bàrbara? *Riure pervers*
R- A l’hora que toca diguem? Jo sempre, es a dir, a mi quan em diuen que deixi de donar classe ho faig. A més a més aquest any no sé com ho faré però depèn de com s’escau ens combinem amb l’altre professor perque si ens diuen que pleguem a les 12 pringuem els dos i fem hora i mitja i hora i mitja.

P- Ara ens pots fer una pregunta a nosaltres.
R- Qué en penseu obtenir fent difusió de la revista?

P- Et donem espai per a que posis el que tu volguis a la revista.
R- A l'escola hi treballo molt a gust i em costa fer crítiques. Penso que és acollidora, però seriosa, amb docència de qualitat, i això ho trobo important. Evidentment que té mancances, però la majoria només es poden solucionar amb diners, i això, actualment, és complicat. Anem fent millores puntuals quan hi ha l'ocasió, però estaria molt bé poder fer una mica més (tenir alguna aula o laboratori més, millorar equipament en algun laboratori i INFO...). De moment, però, ens haurem de conformar amb el què hi ha...

P- Què n’ópines que al 19 d’octubre estigui la calefacció posada?
R- Penso que la calefacció s'ha d'engegar quan fa fred, independentment de la data. Potser a mitjans d'octubre sembla d'hora, però als despatxos hi feia fred, i si t'has de posar la jaqueta no treballes amb comoditat, i si poses un calefactor, encara es gasta més. Per tant penso que està bé engegar-la. Si es torna a posar a fer més bo, igualment estarà parada, perquè el termostat marcarà una temperatura més alta que la necessària per engegar-la.

P- Què criticaries de l’universitat i que faries per solucionar-ho?
R-A l'escola hi treballo molt a gust i em costa fer crítiques. Penso que és acollidora, però seriosa, amb docència de qualitat, i això ho trobo important. Evidentment que té mancances, però la majoria només es poden solucionar amb diners, i això, actualment, és complicat. Anem fent millores puntuals quan hi ha l'ocasió, però estaria molt bé poder fer una mica més (tenir alguna aula o laboratori més, millorar equipament en algun laboratori i INFO...). De moment, però, ens haurem de conformar amb el què hi ha...

P- Què és lo pitjor que t’ha passat a classe?
R- No recordo cap anècdota concreta que pugui explicar. El què si passa algunes vegades, però em preocupa, és que els estudiants no escoltin (perquè parlen o fan altres coses). Normalment puc reconduir la situació, però recordo un dia que em vaig haver e posar molt seriosa i vaig acabar marxant de classe (per sort només faltaven 5 minuts per acabar). Afortunadament va ser un fet aïllat.

P- Qué n’opines del club d’Anime i Manga?
R
- Doncs no conec excesivament el que feu però m’agrada molt que hi hagi gent que es mogi i faci diverses activitats a l’escola.

Autor: :OE:
Leiko
Leiko
Admin

Mensajes : 20
Fecha de inscripción : 24/06/2017
Edad : 1358
Localización : Isla de Hôrai

https://indeterminado.activo.mx

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.